Zákaznická karta


Dobrý den, při použití staré karty mi bylo řečeno, že již nefunguje. Kartu jsem dostala novou, ale potřebuji si aktualizovat údaje a na svůj email mám stále zaregistrovanou původní kartu, takže mi nejdou aktualizovat údaje. Jak tedy zruším email na staré kartě abych jej mohla uvést u nové? Děkuji

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Váš dotaz předávám kolegům z klientské linky, kteří Vás budou kontaktovat.

S pozdravem

Silvie Doležalová



Podobné otázky

Číslo karty

Dobrý den, zaregistrovala jsem se a stáhla aplikaci. Ovšem po přihlášení mi v aplikaci naskočilo, že nemám ...

Karta výhod

Dobrý den, jak prosím mohu aktivovat kartu, když nepotřebuji plastovou a stačí mi jen do mobilu?

Jaká antibiotika volit při podezření na boreliozu

Dobry den, před 2tydny mě něco zřejmě kouslo, kolem místa vpichu se mi udělal červený kruh cca 4cm s bílým ...

Ledviny, močový měchýř

Dobrý den, může zánětu močových cest předcházet bolest ledvin? Druhým dnem pociťuji bolest zad v oblasti ...

Covid test ze slin

Dobry den, clen rodiny mi zakoupil test ze slin a hlenu, ale pro me je lepsi klasicky z nosu, nosohltanu. Lze udelat i ...

Negativní test na covid

Dobrý den,prosím,máme celá rodina PCR testy pozitivní, i zdravotní obtíže...den před pcr testy ani jeden z ...