Číslo karty


Dobrý den, zaregistrovala jsem se a stáhla aplikaci. Ovšem po přihlášení mi v aplikaci naskočilo, že nemám číslo klientské karty. Jak se to dá prosím vyřešit? Děkuji za odpověď

Dobrý deň, dotazy k e-shopu alebo webovým stránkam smerujte, prosím, priamo na administrátora (každý pracovný deň od 8:00 do 17:00 na čísle +420 alebo e-mailom na [email protected]). S pozdravom Barbora Jedličková



Podobné otázky

Karta výhod

Dobrý den, jak prosím mohu aktivovat kartu, když nepotřebuji plastovou a stačí mi jen do mobilu?

Jaká antibiotika volit při podezření na boreliozu

Dobry den, před 2tydny mě něco zřejmě kouslo, kolem místa vpichu se mi udělal červený kruh cca 4cm s bílým ...

Ledviny, močový měchýř

Dobrý den, může zánětu močových cest předcházet bolest ledvin? Druhým dnem pociťuji bolest zad v oblasti ...

Covid test ze slin

Dobry den, clen rodiny mi zakoupil test ze slin a hlenu, ale pro me je lepsi klasicky z nosu, nosohltanu. Lze udelat i ...

Negativní test na covid

Dobrý den,prosím,máme celá rodina PCR testy pozitivní, i zdravotní obtíže...den před pcr testy ani jeden z ...

Testy na Covid Newgene je možné koupit bez ICZ ICP?

možné zakoupit soukromě nebo pouze