Storno objednávky
Dobrý deň,
prosím, kontaktujte telefonicky danú pobočku lekárne, môžu balík vrátiť dodávateľovi skôr (dřív) a uvoľniť tak v tomto adventnom období fyzicky miesto na lekárni. Keďže ste balík mali platiť na lekárni, objednávka je po uplynutí časovej lehoty na vyzdvihnutie stornovaná automaticky a vrátená do e-shopu.
S pozdravom Sabina Lazorová
Hezký den, dotazy k e-shopu směřujte na call centrum (každý pracovní den od 8:00 do 17:00 na +420 ; [email protected]). Zdraví Lukáš Dobrovolný
Podobné otázky
Storno objednavky pres eshop na pobocce
Dobry den,pred nekolika dny,jsem si u Vas objednala pres eshop zbozi...jiz je na vydejnim miste u Vas v lekarne..ale az ...
Objednávka se mi nezdařila zaplatit
Dobrý den, udělala jsem si objednávku s doručením českou poštou, objednávka byla přijata ale nezdařila se mi ...
Objednávka a adresa.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat objednala jsem si zboží do lékárny. Jde pozměnit dodací adresa.? A jak ji ...
Telefonická objednávka do lékárny
Dobrý den, dne 16. 2. 2018 jsem si telefonicky objednala doplněk stravy Bella linia 60 kapslí do lékárny v ...
Hiátová hernie a psylium
Dobrý den,chci se zeptat, jestli mohu brát psylium.Navícmějeste trápí dlouhodobé zahlenění v
Objednávka číslo
Před 3 dny jsem si vytvořila objednávku a stále mi nepřišlo žádné potvrzení, že by zboží bylo odesláno na ...