Storno objednávky


Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda jde nějak zrušit objednávka. Dala jsem si placení a vyzvednutí na prodejně Dr. Max ale rozmyslela jsem si to. Děkuji

Dobrý deň,

prosím, kontaktujte telefonicky danú pobočku lekárne, môžu balík vrátiť dodávateľovi skôr (dřív) a uvoľniť tak v tomto adventnom období fyzicky miesto na lekárni. Keďže ste balík mali platiť na lekárni, objednávka je  po uplynutí časovej lehoty na vyzdvihnutie stornovaná automaticky a vrátená do e-shopu.

S pozdravom Sabina Lazorová


Dobry den, jde stornovat objednavka ktera jeste nebyla vyexpedovana? Nechala jsem si zboží poslat přes ppl a jeste neni zaplacene zbozi.. Mel to byt darek k narozeninam a kdyz objednavka prijde pristi tyden tak uz bude pozde.. Muzu hned zbozi pres Ppl vrátit ?

Hezký den, dotazy k e-shopu směřujte na call centrum (každý pracovní den od 8:00 do 17:00 na +420 ; [email protected]). Zdraví Lukáš Dobrovolný


Podobné otázky

Storno objednavky pres eshop na pobocce

Dobry den,pred nekolika dny,jsem si u Vas objednala pres eshop zbozi...jiz je na vydejnim miste u Vas v lekarne..ale az ...

Objednávka se mi nezdařila zaplatit

Dobrý den, udělala jsem si objednávku s doručením českou poštou, objednávka byla přijata ale nezdařila se mi ...

Objednávka a adresa.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat objednala jsem si zboží do lékárny. Jde pozměnit dodací adresa.? A jak ji ...

Telefonická objednávka do lékárny

Dobrý den, dne 16. 2. 2018 jsem si telefonicky objednala doplněk stravy Bella linia 60 kapslí do lékárny v ...

Hiátová hernie a psylium

Dobrý den,chci se zeptat, jestli mohu brát psylium.Navícmějeste trápí dlouhodobé zahlenění v

Objednávka číslo

Před 3 dny jsem si vytvořila objednávku a stále mi nepřišlo žádné potvrzení, že by zboží bylo odesláno na ...