Reklamace- stížnost
Dobrý deň, táto situácia nás veľmi mrzí. Pochybenie kolegyne však nevieme reálne posúdiť ani vyriešiť. Sťažnosti je vždy najlepšie riešiť osobne s odborným zástupcom (za túto lekáreň je to konkrétne PharmDr. Irena Fuksová). Neuvádzate meno kolegyne, každopádne sťažnosť som ďalej preposlala na [email protected]. S pozdravom Barbora Jedličková
Podobné otázky
Puchyr po vyndani stehu
Dobry den,Mel jsem stehy na malicku a dnes mi je vyndali po par hodinach po tom co jsem si chtel misto prelepit ...
Strhl jsem si kůži (puchýř) na patě
Při chůzi jsem si strhnul puchýř na patě o velikosti 2 koruny. Za normálních okolností bych zašel k lékaři, ...
Novikov pro psa
Dobrý den, mám po operaci psa ( 6 stehu) ránu mel osetrenou zelenou dezinfekci. Samozřejme behem meho spanku si to ...
Novikov
Je možné koupit
Vlhky kasel
Dobry den uz pres tyden uzivam erdomed mam vlhky kasel predevsim vychazejiciho z nosohlatu,obcas mi to stece do ...
Plynatost
Dobrý den, mohli by jste mi poradit nějaké bylinné kapky proti zaraženým