Potvrzení objednávky


Dobrý den, 3x jsem udělala dnes objednávku ani jednou nepřišlo potvrzení zda je zboží objednané. Poslední obj.č. tu prosím ponechat, předešlé můžete stornovat. Děkuji

Dobrý den,

s tímto dotazem Vás odkážu na naši klientskou linku pro e-shop: +420 , e-mail:[email protected]

S přáním hezkého dne.

Kvapilová Radka



Podobné otázky

Storno objednávky

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda jde nějak zrušit objednávka. Dala jsem si placení a vyzvednutí na ...

Storno objednavky pres eshop na pobocce

Dobry den,pred nekolika dny,jsem si u Vas objednala pres eshop zbozi...jiz je na vydejnim miste u Vas v lekarne..ale az ...

Objednávka se mi nezdařila zaplatit

Dobrý den, udělala jsem si objednávku s doručením českou poštou, objednávka byla přijata ale nezdařila se mi ...

Objednávka a adresa.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat objednala jsem si zboží do lékárny. Jde pozměnit dodací adresa.? A jak ji ...

Telefonická objednávka do lékárny

Dobrý den, dne 16. 2. 2018 jsem si telefonicky objednala doplněk stravy Bella linia 60 kapslí do lékárny v ...

Hiátová hernie a psylium

Dobrý den,chci se zeptat, jestli mohu brát psylium.Navícmějeste trápí dlouhodobé zahlenění v