Vrácení zboží


Dobrý den, při zakoupení na e-shopu a vyzvednutí na prodejně a zaplacením Sodexo kartou lze při nevyhovujícím zakoupení zboží vrátit přímo v prodejně? Bude vrácena mi přímo hotovost? Velice děkuji za odpověď

Pekný deň,

postup a podmienky odstúpenia od zmluvy sú napísané sem -  pozdravom Štupáková


Dobrý den, dostal jsem jako dárek Dr. Max Blood Pressure Monitor, je druhým v pořadí, který máme. Mohu měřič vrátit nebo vyměnit za jiné zboží? Od nerozbaleného dárku nemám doklad a nejspíš by bylo netaktní o něj požádat dárce. Děkuji za infiormaci.

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Kontaktuje, prosím, zákaznickou linku lékáren Dr. Max na čísle nebo napište na [email protected]. Volat můžete od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 19:00 hodin.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne, Sabina Lazorová



Podobné otázky

Reklamace ze dne 26.4.2024

Vcasne podání receptu lek nebyl dostupny a musel se objednat. lek pri vyzvednuti nebyl vydan, pry propadly ...

Oteklá dáseň

Dobrý den dnes je to 14dní co jsme po extrakci šestky dole.První týden se dal snést ale ted ten druhý týden den ...

Zibor

Kolik stoji inekce

Kombinace stoptussin a tussirex

Dobrý večer, Je možné dát dceři 9let kombinaci stoprussinu a tusserexu?Tussirex měla před 2h. Ma silný ...

Reklamace přípravku

DObrý den, koupila jsem u vás Adelle Davis Lipozomální Magnézium s vitamínem B6 200 ml. Lahvička po otevření ...

Reklamace obědnávky

Dobrý den Obědnala jsem jsi uvás na E-shopu Terezie Reishi v Kávě light a došlo mi fine . tu já ...