Reklamace, rada
Hezký den, zjištěné vady zboží řeší článek 7.10. deklarovaných obchodních podmínek . Přiložte reklamační list (vzor v odkazu) spolu s kopií dokladu o koupi a zboží zašlete na adresu Dr. Max Lékárna, Košuličova 629/10, 619 00 Brno běžným balíkem, popřípadě můžete reklamovaný produkt doručit prodávajícímu osobně na jakoukoliv pobočku lékáren Dr. Max (recenzeefekt.cz/lekarny). Loučí se Lukáš Dobrovolný
Doporučené léky
Podobné otázky
Reasec je na průjem
Dobrý den chtěl bych se zeptat jeslí jé Na průjem ten lék
Chvění svalů a slabost v rukou a nohou
Dobrý den, beru Warfarin, Omeprazol a Prestaruim neo. Warfarin preventivně po operaci.Je možné kombinovat s ...
Tekutá strava při akutní divertikulitidě
Dobrý den, Prosím o radu. Mám akutní divertikulitidu tračníku, beru ATB Entizol a Ciplox a mohu jen tekutou ...
Jak dlouho užívat spirulinu.
Chtěl jsem se zeptat jak dlouho můžu používat
Čím dávkovat sirup
Dobrý den, zakoupila jsem u vás equazen sirup a není u toho odměrka, mohu to dávkovat stříkačkou od nurofenu ...
Kombinace léků, zánět mocovych cest
Dobrý den, v zahraničí jsem dostala na zanet mocovych cest lek Spasmo Urolong. Léčivé látky Nitrofurantoina 75 ...