Nejde mi zaregistrovat klientská karta


Dobrý den mám vaši kartu Dr. Max chtěla jsem si na eshopu objednat zboží ale bohužel mi nejde zaregistrovat. Chtěla jsem se prosím zeptat zdali je možné když objednám zboží na eshopu v jedné objednávce zdali jde tato objednávka rozdělit do dvou tak abych mohla uplatnit v Vozp pojišťovny na vitamíny.

Dobrý deň,

s touto otázkou, prosím, kontaktujte klientsku linku telefonicky na čísle +420 844 909 909 alebo +420 v pracovné dni v dobe od 8:00 do 17:00, prípadne e-mailom na [email protected].

S pozdravom Štupáková



Podobné otázky

Snížená hladina bílých krvinek

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem, jaké podpůrné produkty by mi dokázaly alespoň částečně zlepšit ...

Chrapot,rýma suchý kasel

Dobrý den špatně se mi odkašlává,mám zduřelé mandle,rýmu a chraptim,prosím co by jste mi

Chronický Zánět středního ucha

Dobrý den ještě jednou, jak poznám výtok z ucha při zánětu? Nic mu nikdy neteklo, měl jen klasickýžlutý maz ...

Mám občas problémy s dýcháním.

Vždyť když se trochu zadýchám nebo jsem ve větším stresu, začne se mi špatně dýchat a klepe se mi celé ...

Pásový opar na těle

Jakou mast mohu použít na hojení jizev dosud jsem používala tekutý pudr a zinkovou mast děkuji za

Intimní gel po porodu

Dobrý den, mám dotaz na intimní gel Lactacyd Pharma Antibakteriální - u produktu je psáno, že je vhodný po ...